İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Çoroğlu, aynı üniversitede pazarlama yüksek lisansı yapmıştır. Aile şirketlerinde çalıştıktan sonra Telsim A.Ş.'de pazarlama departmanında göreve başlamıştır. Çoroğlu 32 yaşında iken Ünitel Telekomünisyon A.Ş.'de genel müdürlük görevine getirilmiştir. Çoroğlu’nun, görev yaptığı süre içerisinde şirket yeni bir yapılanma süreciyle iki yıl gibi kısa bir süre içinde, Türk Telekom, Telsim ve IBM gibi dev şirketlerin ilk beş sırada yer aldığı; “500 Firma” arasında 14. sıraya yerleşti. Ayrıca Power Dergisi tarafından yapılan araştırmada, ülkemizdeki pazarlama şirketleri arasında beşinci en büyük pazarlama şirketi seçildi. Yine Çoroğlu döneminde şirket, ülkemizdeki ilk elektronik market zincirlerinden olan Unitel Technomarket’leri ülke çapında 50’yi aşkın mağaza ile faaliyete geçirdi.
Çoroğlu, Ünitel ile eş zamanlı olarak RTNet'in de genel müdürlüğü görevini de yürüttü. Çoroğlu döneminde şirket Webbee markası ile birçok yeniliklere imza attı ve internet servis sağlayıcılarI içerisinde en çok bilinen ve satın alınan 4 marka arasında yer aldı.
Çoroğlu daha sonra Star Telekomünikasyon A.Ş.'de genel müdür görevinde bulundu. Çoroğlu'nun döneminde şirket StarCep markası ile Telekomünikasyon sektörünün en hızlı büyüyen şirketi oldu.
İş dünyasında 250 lider arasında yer alan Çoroğlu, Telekomünikasyon ve Medya gruplarında yönetim kurulu ve icra kurulu görevlerinde de bulunmuştur. CRG Group başkanı olan Çoroğlu'nun iş dünyasına yönelik yayınlanmış, yönetim, pazarlama ve satış konularını içeren 2 kitabı bulunmaktadır.