Cem Argun

Cem Argun Resmi
15 yılı aşkın bir süredir reklam ve pazarlama dünyası içinde olan Cem Argun’un sektörün her tarafına girip çıkmışlığı vardır. “Resmi” kariyerine sırasıyla BBDO ve Y&R gibi uluslararası reklam ajanslarında başlar ve konvansiyonel pazarlamanın tadına bakar, aklı fikri hep yeni ve taze olan şeylerdedir. Ardından Wunderman Istanbul’da kendine sağlam bir doğrudan pazarlama ve CRM altyapısı yapar. Seth Godin’le eş zamanlı, diğer herkesle “asenkron” olarak izinli pazarlama temelli interaktif projelere liderlik eder. Wunderman’da Ford ekibinin başı olarak, Ford Ka için hazırladıkları “Zagallo.com” projesiyle, Türkiye’nin ilk markalı internet oyununu yaratırlar.
CRM, doğrudan pazarlama ve internetin büyüsüne kapılan Cem, Doğuş İletişim’e katılır. Hedef taptaze bir dergi yayıncısında, Türkiye’nin ilk başarılı dergi abonelik ve pazarlama sistemini sıfırdan kurmaktır. Cem’in başında olduğu ekip, 2000 yılında krizin göbeğinde National Geographic Türkiye lansmanını gerçekleştirir ve Türkiye’nin en çok satan tüketici dergisinin altına imza atar. Derginin abone ve bayi satışları kırılması güç rekorlar kırar, National Geographic Society tarafından en iyi ve en başarılı yabancı edisyon lansmanları arasında gösterilir.
Nesli tükenen dergi yayıncılığının son büyük başarılarından birine imza attığının farkında olduğu için o limandan da demir alır. Bir süre bağımsız olarak çeşitli internet projerline danışmanlık yapan Cem, daha sonra Türkiye’nin ilk gençlik ajansı targetYouth’u kurar. Genç hedef kitlelerin peşindeki reklamverenlere çok mecralı entegre pazarlama iletişimi projeleri üreten TargetYouth, internet, mobil pazarlama, etkinlik yönetimi, viral pazarlama ve konvansiyonel mecra projelerini aynı potada eritmeyi başarır. 5 yılı aşkın bir süre Garanti, Akbank, Turkcell, Doğan Online, e-kolay.net, Turk.net, Coca-Cola, Mynet ve IKEA gibi birinci sınıf marka ve müşterilere hizmet verir.
TargetYouth aynı dönemde IKEA konkuruna katılmak ve hizmet vermek amacıyla Wunderman’la stratejik bir işbirliği gerçekleştirir. Cem, 2 yılı aşkın bir süre IKEA lansman ve kampanyalarını yaratan ve yöneten ekibe liderlik eder.
Cem Argun, şu anda bağımsız danışman olarak hizmet vermektedir.

Yer Aldığı Etkinlikler

18 Aralık 2012
Salı
Sosyal Medya ve E-Ticaret Konferansı
İstanbul Aydın Üniversitesi / İstanbul