1984 yılında IT sektöründe faaliyetlerine başlayan Bilkom, 2000 yılında Koç Bilgi Grubu’na katıldı. Dijital hayat stili sunan mobilite odaklı ürün portföyünün yanı sıra değişimi ve gelişimi ilke olarak benimsemiş yönetim anlayışı, tam bir ekip ruhu taşıyan çalışanları ve kapsamlı organizasyonlarıyla Bilkom büyüme stratejisini iş ortaklarıyla birlikte başarıyla uyguluyor.
Mac bilgisayarlar, iPod ve iPad ürünleri başta olmak üzere iPhone hariç tüm Apple ürünlerinin ve Graphisoft, Adobe gibi değerli markaların Türkiye’deki yetkili dağıtım firması olarak 25 yıldan fazla süredir pazarlama ve satış faaliyetlerini sürdüren Bilkom, alanında fark yaratıyor. Bu farkın doğal bir sonucu olarak da finansal yapısını sürekli güçlendirerek çeşitli ulusal listelerde gittikçe üst sıralara doğru ilerliyor.
Bilkom 2012 yılında ilk defa katıldığı İnterpro Medya Bilişim 500 araştırmasında ise 2011 listesine 36. sıradan girdi. Bilgi Teknolojileri Donanım ve Yazılım şirketleri arasındaki en iyi internet sitesi ödülü “Altın Örümcek” ile web sitesi tasarımının başarısı da tescillenen Bilkom, Türkiye’deki teknoloji severler için açtığı www.dijitalyasamkocu.com portaliyle “Bilkom Güvencesiyle” distribütör kimliğini, müşteri memnuniyeti odağında devam ettiriyor.
“Dijital yaşam” deneyimini mağazalardan teknomarketlere tüm yetkili satış noktalarında tüketicilere yaşatan Bilkom, distribütörlüğünü yaptığı ürünlerini son kullanıcılara “Bilkom Güvencesiyle” sunuyor.
Bilkom, dünyada alanının en değerli markalarının Türkiye'deki tüm pazarlama, satış, kanal geliştirme ve satış sonrası destek faaliyetlerini “dijital yaşam koçu” felsefesiyle yönetiyor. Kurumsal alanda iş ortakları kanalıyla eğitim, medya, sağlık, mimarlık, kamu gibi birçok segmente, son kullanıcı pazarında ise etkin erişim sağladığı perakende kanalıyla tüketicilere ürünlerini ulaştıran Bilkom, hem farklı sektörlerin dijital çağa ayak uydurmasına hem de standart bir bireyin teknolojiyle yaşam kalitesini artırabilmesine destek oluyor. Merkez ofisten yönettiği ülke geneline yayılmış Apple yetkili iletişim ve destek merkezleriyle, satış sonrası teknik servis hizmetini de son derece yüksek müşteri memnuniyetiyle hızlı ve eksiksiz bir şekilde sağlıyor.
Türkiye Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ile birlikte koordine ettiği Engelsiz Teknokamp projesiyle Bilkom, engelli gençleri kendilerine özel uygulamalarla donatılmış Apple teknolojisiyle tanıştırarak uzun vadeli istihdam yaratma projesinin ilk adımını atmış bulunuyor. Ayrıca Dijital Başkent, Dijital Ege gibi bölge halkını ve kurumları aydınlattığı etkinlikler, satış noktasındaki sertifikalı ürün danışmanları, güçlü iş ortakları ve 7’den 77’ye tüm kullanıcılarına verdiği satış sonrası destek hizmetleriyle bir distribütör kimliğinin çok ötesinde hizmet veriyor. Bilkom, uzman dokunuşuyla bilişim sektöründe fark yaratıyor.