Aytaç Mestçi

Aytaç Mestçi Resmi
Bilkent Üniversitesi Bilgisayar Teknolojileri ve Bilişim Sistemleri mezunu olan Aytaç Mestçi, üniversite eğitiminin ilk yıllarından bu yana aktif olarak bilişim sektöründe çalışmaktadır. Web tasarım projelerinin yönetimi, intranet yöneticiliği, BT satış ve pazarlama gibi alanlarda sektörün öncü firmalarında staj ve çalışmalarını sürdüren Mestçi, 2001 yılında lisans eğitimini tamamlamasının ardından DAS firmasında Ürün Departman Yöneticisi olarak iş hayatına devam etmiştir.
2002 ve 2004 yıllarında sırası ile ComputerWorld ve yeni online bir proje olan webdergi.com’un e-medya koordinatörü olan ve bu projelerin yapılanma süreçlerlerini yöneten Aytaç Mestçi, köşe yazıları ile de bu dergilerde yer almıştır. 2004, 2005 ve 2006 yıllarında davet edildiği akademik bilişim konferanslarında yaptığı sunumlarda “Yönetim Bilişim Sistemleri” ve ağırlıklı olarak “İnternet Reklamcılığı” üzerine geliştirdiği yenilikleri, 2005 yılında Beykent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümüde yüksek lisans tez çalışması ile sürdürmüştür.
2004 yılında kuruluşunda yer aldığı ONNOVA Bilişim’in Yönetim Kurulu Başkanlığı ve İş geliştirme Direktörlüğünün ardından 2005 yılında TiMNET – TiMfuture’un kurarak, Türkiye İnternet Reklamcılığı sekötüründe ilkler arasında yer almasını sağlamış, internet reklamcılığı ve interaktif medya planlama hizmetlerinin sektörel yaygınlaşmasına katkıda bulunmuştur.
2005 ve 2008 yıllarında yayınlanan “Türkiye İnternet Raporu 2005” ve “Türkiye İnternet Raporu 2007 ” çalışmaları birçok kesimde ilgi görmüştür.
Interaktif mecraların yarıştığı ülke çapında yapılan Altın Örümcek ve TBD Bilişim Yıldızları gibi çeşitli yarışmalarda danışman ve juri üyesi olarak yer almıştır.
2005 yılından bu yana, Beykent Ünv., Kültür Ünv., Kadi Has Ünv. gibi çeşitli üniversitelerde öğretim üyesi olarak İnternet Reklamlcılığı, İnteraktif Medya Stratejileri, İnternet Pazarlama ve Sosyal Ağ Pazarlama gibi konularda lisans ve lisansüstü programlarda ders ve seminerlerine devam etmektedir.
Internet Reklamcılığı, e-ticaret, e-pazarlama, interaktif medya planlama, sosyal medya vb. konularında, finans, perakende ve BT sektörlerindeki çeşitli kuruluşlara danışmanlık ve eğitim hizmetleri veren Mestçi, 2007 yılında kurmuş olduğu Markefront bünyesinde danışmanlık himzetlerini ve çalışmalarını sürdürmektedir.

Yer Aldığı Etkinlikler

22 Mayıs 2012
Salı
Sosyal Medyanın Toplum Üzerindeki Etkileri
İstanbul Yeditepe Üniversitesi / İstanbul