Adrian Bethell büyük ve küçük, gelen ve giden, çok dilli iletişim merkezi operasyonları dahil, 15 yıllı endüstri deneyimiyle, Interactive Intelligence firmasında EMEA iletişim merkezi danışmanıdır. Adrian’ın çalışmaları başarılı müşteri iletişimiyle kurumların manivela gücünü artırmaya odaklanmıştır ve KPI’ların (anahtar performans göstergelerinin) ve metriklerinin iş hedefleriyle uyumlu hale getirilmesini, mümkün kılan teknolojilerin ve araçların uygulamaya geçilmesini, sürekli gelişmeye ve yüksek kaliteli teslimata odaklanmayı, müşteri odaklı en iyi uygulamaları birleştirmeyi ve yenilikçiliği ve istihbaratı operasyon stratejisine taşımayı içermektedir. Adrian, diğerlerinin yanı sıra, finans, tıp/sağlık, teknoloji, cep telefonu ve telekomünikasyon, otomotiv, FMCG, kamu hizmeti ve sigorta endüstrilerinde çalışmıştır.