21 Aralık 2017, Perşembe
09:15 - 17:30
Ücretli
0 216 969 1338 / 0 533 720 6607
SWOT analizi, herkesin duyduğu, hemen hiç kimsenin şirketinde yapma fırsatı bulamadığı, yapmaya kalkınca beceremeyip “şiştiği”, sonuçlarını şirketin hangi etkinliğine nasıl bağlayacağını bilemediği, etkin bir yöntemdir.
İK odaklı SWOT analizleri ise, İK sorumluluğu olan her düzey uzman ve yönetici için, kullanmayı biliyorlarsa, müthiş etkin araçlar veya “silahlardır”. Bu kadar basit ve etkin bir yöntemin İK da neden hemen hiç kullanılmadığını anlamak güçtür.
SWOT Mantığını anlarsanız her yerde kurabilir ve kullanabilirsiniz.
SWOT Analizleri “yaratıcılık” için “paha biçilemez” önemde bulunmaktadır.
Amacımız, İK profesyonelleri için bir sürü işlevsiz uygulama ve kuru laf yerine, bundan böyle tüm kariyerleri boyunca “ ayaküstü” ve “ çatır çatır “kullanabilecekleri bir YARATICILIK tekniğini, İK ODAĞINDA, hızla, pratiK Türkiye örnekleri ve dersleri ile sunmaktır.
İK için YARATICILIK ODAKLI swot analiz tekniğini isteyen herkes çok etkin bir şekilde kullanabilir.
Kullanmak için de “alim” olmak gerekmez.