14 Ekim 2015, Çarşamba - 15 Ekim 2015, Perşembe
09:30 - 20:30
Ücretli
216 575 59 42
Sektörel iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Çağrı Merkezi Günleri sektör temsilcilerini buluşturmaya hazırlanıyor.
Çağrı Merkezi sektörünün ilk ve tek ödül töreninin yanı sıra, bini aşkın sektör temsilcisini aynı çatı altında buluşturan Çağrı Merkezi Günleri bu yıl 14 – 15 Ekim 2015 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek.
Çağrı Merkezi Konferansı, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken, eşzamanlı gerçekleşen Çağrı Merkezi Fuarı 2 gün süresince ziyaretçilerine ev sahipliği yaparak sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı sürdürüyor.
Her yıl farklı bir ana temanın ele alındığı konferans bu yıl «Müşteri» ana temasıyla, strateji, insan kaynakları, başarı öyküleri ve teknoloji başlıkları altında farklı oturumlara ev sahipliği yapacak.