13 Ekim 2014, Pazartesi - 14 Ekim 2014, Salı
09:30 - 20:30
Ücretli
0 216 575 6222 - 0 (216) 575 59 42
Sektörel iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı 10. Yaşında
Çağrı Merkezi Konferansı, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken, 2 gün süresince binin üzerinde ziyaretçiye ev sahipliği yapan Çağrı Merkezi Fuarı, sektörel iletişimin en önemli adresi olmayı sürdürüyor. KOSGEB’in destek programına dâhil edilen çağrı merkezi fuarı ise, bu yönüyle tüm küçük ve orta ölçekli firmalara, önemli bir maliyet avantajıyla bu platformda yer alma fırsatı sunmaya devam ediyor.
13 – 14 Ekim Tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Çağrı Merkezi Günleri her yıl olduğu gibi en iyiler arasında yer alma heyecanına sahne olan ödül töreni ile devam edecek.
Etkinlik Programı
1. GÜN /– 13 Ekim, 2014
09:30 – 09:45 – Açılış Sahnesi
09:45 – 10.00 Açılış Konuşmaları
10.00 – 10:40 – Ana Tema: Duyurulacak
10:40 – 11:10 Kahve Arası
11.10- 11.50- Teknoloji: Nasıl rekabetçi bir çağrı merkezi açabilirsiniz
Adrian Bethell – Interactive Intelligence Contact Centre Consultant EMEA,
11.50 – 12.30 – Teknoloji : Yeni jenerasyon çağrı merkezi
Carlos Vasconcelos – Collab, Pazarlama Başkanı
12.30 – 13:30 Öğle Yemeği
13.30 – 14.10 Strateji: Bugünün tüketiciler için dijital bir diyet: sürekli kısmi ilginin olduğu bir çağda kullanıcıların teknolojiyle ilişkisini anlama
Daniel Sieberg – Google Media Outreach Başkanı, Yazar
14.10 – 14.50 – Strateji: Çağrı Merkezi M & A , 2014 ve sonrasında çağrı merkezi satıcı konsolidasyonundan faydalanma
Peter Ryan – Ovum, Baş Analist
14:50 – 15:20 – Kahve Arası
15:20 – 16.00 – İnsan – Neden operatörler hep başkasına hizmet verir?
Serdar Kuzuloğlu
2. GÜN / 14 Ekim 2014
09:45 – 10:30 – Ana Tema: Outsource ortaklığı başarısı – İçeriden nasıl gözüküyor?
Byron Joseph Fernandez – SRG AP, Genel Müdür
10:30 – 11:00 Kahve Arası
11.00- 11.45 Strateji: Avrupa çağrı merkezi ölçütü, bir Avrupa perspektifi
Vincent Vanden Bocce, ECCCO Başkanı ((European Confederation of Contact Centres Organizations)
11.45- 12.30 – Strateji: Dinlemeyen – # Başarısız olan şirketler
John Haynes - ViralHeat, Pazarlama Direktörü (UK/EMEA)
12.30 – 14:00 Öğle Yemeği
14.00 – 14.45 – İnsan Kaynakları: Y Jenerasyonu çalışanlarınızdan en iyi verimi nasıl alırsınız?
Natalie Waterworth – Talented Heads, Kurucu Ortak
14:45 – 15:15 Kahve Arası
15:15 – 16.00 – Teknoloji: Dijital müşteriyi çekmek
Richard McCrossan - Dijital Kanal, EMEA Stratejik İş Direktörü
16.00 – 18.30 – Kokteyl
18.30 – 20.30 – 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödül Töreni