Dijital pazarlamanın en verimli kanallarından biri olan SEO çalışmalarıyla ile girişimlerinizin daha fazla insana ulaşmasını sağlayacak bilgilerin yanı sıra sıfırdan zirveye bir girişimin hikayesiyle kendinize yol haritası belirlemek için önemli bir deneyimi öğrenme fırsatı bulacaksınız.
Siz de bu konu hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, 16 Ağustos Salı günü saat 18.20’de İTÜ ARI Teknokent ARI 3 Binası İTÜ Çekirdek Açık Ofisi’nde Webtures Kurucusu Kaan Gülten’in “SEO ve Girişimler” hakkındaki etkinliğimize katılabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi ve kayıt için; http://www.itucekirdek.com/tr/girisimcilik-seminerleri/seo-ve-girisimcilik
Konuşmacı:
Kaan Gülten / Webtures Kurucusu
SEO alanındaki çalışmalarına 2007 yılında başlayan Gülten, sektöre 2009 yılında Seohocasi.com sitesiyle aktif olarak giriş yapmıştır. SEO gibi kısıtlı bir alanda hizmet veren Webtures’ın kurucusu olan Kaan Gülten, yaratıcı pazarlama teknikleri ve gelişmiş marka süreç yönetimi sayesinde kısa sürede Türkiye’nin en büyük şirketlerine hizmet vermeye başladı. Pazarlamanın en önemli araçlarından biri olan SEO üzerine yazdığı 2 kitabın 30 bin adetten fazla satması üzerine önemli bir üne ulaştı. Kaan Gülten, birkaç yılda milyon dolarlık bir değerlemeye ulaşan Webtures’te halen yönetici konumundadır. 25 kişilik ekibiyle birlikte Kiğılı, Yataş, Akşam, Migros, Tchibo, Florence Nightingale ve DRD gibi yüzlerce dev markanın SEO çalışmalarını başarıyla yürütmektedir.